Treningssamarbeid med andre skiklubber i kommende sesong.

Postet av Nordbygda/Løten Ski den 23. Aug 2016

Høsten er her og planleggingen til skisesongen er godt i gang. Informasjon om klubbtreninger kommer snart. Her kommer informasjon om samlinger som er planlagt sammen med andre klubber.

Bilde fra innetrening høsten 201511-12 år:

lørdag 10. september – Børstad friidrettspark - basis – ansvarlig er Hamar skiklubb.

lørdag 8. oktober – Gåsbu – lagrennspesifikk økt barmark – ansvarlig er Vang skiløperforening.

lørdag 19. november – Budor - snøsamling – ansvarlig er Nordbygda/Løten ski og Ottestad ski.

lørdag 10. / søndag 11. desember – Veldre sag – snøsamling – ansvarlig er Mjøsski.

13-16 år:

torsdag 8. september – «Farmers revenge» – ansvarlig er Vallset IL

søndag 11. september – Børstad friidrettspark – Basis – ansvarlig er hamar skiklubb.

torsdag 6. oktober – Gåsbu – hard intervalløkt – ansvarlig er Vang skiløperforening.

søndag 20. november – Budor – snøsamling - ansvarlig er Nordbygda/Løten ski.

lørdag 7./ søndag 14. januar – Veldre sag - snøsamling med fokus på teknikk – ansvarlig er Mjøsski.

Nærmere opplysninger om oppmøte mv. vil bli gitt på arrangørklubbens hjemmeside, denne hjemmesiden eller fra trenerne.