Klubbrenn, skileik og idrettskole 2017, dugnadsliste

Postet av Nordbygda/Løten Ski den 28. Des 2016

Vedlagt følger oversikter over mannskap og oppgaver. Dersom oppsatt dato ikke passer, anmodes om det forsøkes å bytte dato med enn annen som er omfattet av oversikten eller at det skaffes en annen erstatter. Avtalte bytter varsles til sportslig leder langrenn, Jan Egil Presthus, tlf. 95105711 / e-post: egprest @online.no.

Rennleder har ansvaret for at stadion er i orden, herunder at det er gjort nødvendige avtaler med løypekjører. Tidtakere og andre forventes å bistå rennleder med klargjøring av stadion, merking mv. Rennleder må vurdere om det kan være nødvendig å be om hjelp fra flere enn de som er satt opp på oversikten. Rennleder treffer beslutning om avlysning dersom snøforhold, temperatur eller annet tilsier at det er nødvendig. Kuldegrense er – 15 grader.

Det tas sikte på at kveldsmat ved klubbrenn gjennomføres noe enklere enn tidligere. Serveringen vil bestå av tørrmat (brød og knekkebrød), et begrenset utvalg påleggssorter + melk/ juice/saft. Sportslig leder står for innkjøp til kveldsmat.

Dugnad - klubbrenn og skileik 2017.pdf